Hogy ne terheljük hibás, vagy nem élő címekkel a hírlevelezőt, az Xfinity CRM-be való felvitelt szeretném megreformálni. Ezzel hatékonyabbá tenni a munkánkat.
Az alap: Minden regisztrált kap a saját anyanyelvén megírt üdvözlő mailt.
A változás: Az egyértelműen, vagynagy valószínűséggel hibás, vagy nem létező mail címeket megadó regisztrálók nem kerülnek be az XFINITY CRM-be.
Hogyan szűrjük ki a fake mail címeket?
Ha az üdvözlő üzenet, hibás mailcím miatt visszajön, akkor töröljük az XFINITY CRM-ből
Ha a mail cím hibás karaktereket tartalmaz
Ha a regisztrált név odszcén, vagy értelmetlen
Ami biztosan jó mail:
Ha beírod a levelezőbe a gmail-es címet, akkor képet ad ki a profilhoz

A jónak ítélt mail címmel regisztráltak mehetnek az XFINITY CRM-be
XFINITY CRM tag-ek:
Egy profil csak akkor lehet contacted státuszú, ha valós, kétoldalú kommunikáció történt!

H az ügyfél próbahetet indított, a következő mezők beállítandók:



Vélemény, hozzászólás?