Hogy ne terheljük hibás, vagy nem élő címekkel a hírlevelezőt, az Xfinity CRM-be való felvitelt szeretném megreformálni. Ezzel hatékonyabbá tenni a munkánkat.

Az alap: Minden regisztrált kap a saját anyanyelvén megírt üdvözlő mailt.

A változás: Az egyértelműen, vagynagy valószínűséggel hibás, vagy nem létező mail címeket megadó regisztrálók nem kerülnek be az XFINITY CRM-be.

Hogyan szűrjük ki a fake mail címeket?

Ha az üdvözlő üzenet, hibás mailcím miatt visszajön, akkor töröljük az XFINITY CRM-ből

Ha a mail cím hibás karaktereket tartalmaz

Ha a regisztrált név odszcén, vagy értelmetlen

Ami biztosan jó mail:

Ha beírod a levelezőbe a gmail-es címet, akkor képet ad ki a profilhoz

A jónak ítélt mail címmel regisztráltak mehetnek az XFINITY CRM-be

XFINITY CRM tag-ek:

Egy profil csak akkor lehet contacted státuszú, ha valós, kétoldalú kommunikáció történt!

H az ügyfél próbahetet indított, a következő mezők beállítandók: