2015. 10. 13.

Tartalom felhasználó ügyfélként milyen elvárásokat támaszthatunk egy fotóügynökség felé?

Azt mindannyian tudjuk, hogy mik a fogyasztóvédelmileg szabályozott és emberileg elvárható követelmények egy hentessel, pékkel, zöldségessel, töltőállomással stb…. szolgáltató, vagy kereskedelmi egységgel kapcsolatban, de mi a helyzet a cégünk, vagy magunk számára megvásárolt képek, hanganyagok, videók jogainak értékesítőivel, a fotóügynökségekkel?

Kezdjük az alapoknál!

Mi a fotóügynökség?

Egy közvetítő, a digitális tartalom elkészítője és az azt felhasználni kívánó fél között!

Mit forgalmaz a fotóügynökség?

Stock kép, videó, illetve hanganyagok közlési jogait

Mi a stock tartalom?

Előre elkészített, profi, digitális, kép, videó, vagy hanganyag.

Mi az amit a stock tartalmakat értékesítő fotóügynökségektől, felhasználó, vásárlóként elvárhatunk, az általunk felhasználni kívánt tartalom kifogástalan minőségén felül?

1.  Magyar nyelvű weboldal és keresőfelület

2.  Forintos fizetési lehetőség

3.  Magyar nyelvű ügyfélszolgálat

4.  24 órás telefonos elérhetőség

5.  Teljes körű felhasználási és technikai tanácsadás

6.  A hazai jogi környezetnek megfelelő licencelési feltételek

7.  A felhasználáshoz igazodó, egyedi árajánlatok

8.  A tartalmak megvásárlását igazoló, hivatalos, szabályos számla

9.  Jogi garancia

10.  Visszatérítési garancia

A digitális tartalom érték, amiért – szabályos esetben – fizetünk. Ne adjuk le az igényeinket és ne hagyjuk, hogy tapasztalatlanságunk kihasználhatóvá tegyen minket!

A fotók helyes felhasználásáról és sok más vizuális eszközről kaphat bővebb információt a nap 24 órájában működő ügyfélszolgálati vonalunkon!

Telefon: 06-30-844-07-61

E-mail: hungary@123rf.com